Dades personals
En aquesta secció es visualitza la targeta sanitària individual (TSI) en format digital i es mostren les dades personals i de contacte, les dades de l'equip d'atenció primària (EAP) assignat i els accessos que els centres han fet a la teva història clínica compartida.
Es poden modificar les dades de contacte (telèfons i adreces de correu electrònic) i consultar els accessos realitzats a la història clínica. També es pot canviar la contrasenya i gestionar l'accés a persones tutelades.
Targeta sanitària individual (TSI)
La TSI en format digital es pot utilitzar a les farmàcies i, progressivament, es podrà utilitzar a centres assistencials com ara els centres d’atenció primària (CAP) i hospitals.
A La Meva Salut, la TSI es genera sempre amb el seu nou disseny. Si disposes d'una TSI física que té el disseny anterior, també és vàlida i no cal sol·licitar-ne una de nova.
Informació personal
- Nom i cognoms
- Codi d'identificació personal (CIP) de la targeta sanitària individual (TSI)
- Document d'identitat
- Data de naixement
Per modificar aquestes dades, cal adreçar-se al centre d'atenció primària (CAP).
Dades de contacte
Cal distingir entre les dades administratives, que són les que consten al registre, i les dades de notificacions de La Meva Salut. Aquestes dades poden ser diferents o unificar-se.
Les dades administratives són:
- Adreça
- Municipi
- Codi postal
- Mòbil
- Telèfon
- Adreça de correu electrònic
Les dades de notificacions de La Meva Salut són:
- Mòbil
- Adreça de correu electrònic
Des de La Meva Salut es poden modificar el telèfon, l'adreça electrònica i les dades del domicili clicant a "Modificar". Si alguna altra dada de la teva informació personal o de l'adreça postal no és correcta, adreça't al teu CAP.
Com actualitzar les dades de contacte
Per modificar o afegir dades de contacte, has de seguir els passos següents:
- Accedeix al teu espai personal a La Meva Salut, desplega el menú i clica a "Dades personals".
- Un cop a "Dades personals", al bloc "Dades administratives", fes clic a "Modificar".
- Introdueix o modifica els telèfons i l'adreça de correu electrònic. Des d'aquesta mateixa pantalla també pots unificar aquestes dades de contacte administratives amb les de notificacions de La Meva Salut.
- Al bloc "Dades de notificacions de La Meva Salut", també pots fer clic a "Modificar" per accedir a la pantalla "Gestió de notificacions", on pots indicar si vols rebre notificacions i avisos i si els vols al telèfon mòbil, al correu electrònic, o bé a tots dos.
- Per acabar, has de verificar les dades i fer clic al botó "Desar".
És molt important que mantinguis les teves dades de contacte al dia per rebre notificacions i avisos de temes de salut!
Per modificar les dades personals cal adreçar-se al centre d’atenció primària (CAP).
Equip d'atenció primària
L'equip d'atenció primària (EAP) està constituït per professionals de medicina de família, pediatria, infermeria, odontologia i treball social sanitari. De manera habitual, aquests professionals atenen en un CAP. Als pobles més petits on no hi ha CAP, els equips d'atenció primària es desplacen als consultoris locals del seu àmbit territorial, tot i que alguns serveis d'atenció primària i d'àmbit comunitari només s'ofereixen des del CAP.
Es mostren les dades de l'EAP:
- Metge o metgessa d'atenció primària del centre de salut assignat (nom i cognoms).
- Infermer o infermera d'atenció primària del centre de salut assignat (nom i cognoms).
- Equip d'atenció primària assignat (el que correspon per domicili o bé el que s'hagi triat en exercici del dret de lliure elecció de centre i metge o metgessa).
- Equip d'atenció domiciliària responsable de l'atenció a domicili (el que us correspon per domicili de residència).
Dades de salut per compartir - Blue Button
Descarrega la teva informació de salut codificada per poder-la compartir amb altres professionals d'acord amb els estàndards i les especificacions HL7 C-CDA i Blue Button 2.0. Es descarrega en format XML, format que permet l’intercanvi d’informació entre diferents plataformes.
Accessos
Aquesta pantalla permet visualitzar el registre d'accessos a la informació que consta a la història clínica compartida (HC3) del pacient.
De cada accés, hi trobareu les dades següents:
- Data d'accés a la informació
- Centre sanitari des del qual s'ha realitzat l'accés
Informació consultada
Per defecte, el llistat mostra els darrers accessos de l'últim mes en ordre cronològic invers (de més a menys recent). Les fletxes de la dreta permeten l'ordenació ascendent/descendent de les dates. Aquesta funcionalitat s'aplica a totes les columnes de la pantalla.
Teniu la possibilitat de consultar tots els registres d'accés en una sola llista amb el botó "Mostrar tots" i podreu veure els dels darrers dos anys.