Per facilitar la navegació i millorar la informació i els serveis, La Meva Salut utilitza galetes pròpies i de tercers. Si continues navegant, es considera que estàs acceptant-ne l'ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.
 
Tornar

Entrar a La Meva Salut

Per poder entrar a l’espai personal a La Meva Salut, heu de complir els requisits següents:

  • Tenir 16 anys o més.
  • Tenir la targeta sanitària individual (TSI).
  • Disposar d'un sistema d'identificació digital acceptat: certificat digital, idCAT Mòbil o contrasenya.

Es pot entrar a La Meva Salut, web i app, identificant-se amb idCAT Mòbil o amb una contrasenya personal que es pot demanar al centre d’atenció primària (CAP). Al web de La Meva Salut també es pot entrar identificant-se amb certificat digital.

    • A partir dels 16 anys es pot sol·licitar el codi d’usuari i la contrasenya per entrar al web i a l’app de La Meva Salut.

    • Com obtenir la contrasenya

      L’alta per accedir amb contrasenya a La Meva Salut s’ha de demanar de manera presencial al centre d’atenció primària (CAP). Les persones sol·licitants han de tenir 16 anys o més i disposar de:

      • Document identificatiu (DNI, NIE o passaport)
      • Targeta sanitària individual (TSI)
      • Adreça de correu electrònic
      • Telèfon mòbil on rebre SMS

      Cal seguir els passos següents:

      1. Anar al CAP amb la TSI i el DNI, NIE o passaport.
      2. Demanar al taulell que us donin d’alta per entrar a La Meva Salut amb usuari i contrasenya.
      3. Identificar-se i signar la sol·licitud d’accés.

      Un cop realitzada la sol·licitud, rebreu:

      • un correu electrònic amb un enllaç a la pàgina on us haureu de crear la contrasenya.
      • un SMS al telèfon mòbil amb un codi que haureu d'introduir en el procés de creació de contrasenya.

      A continuació, cal seguir aquests passos:

      • Obrir el correu electrònic que heu rebut i clicar l’enllaç que conté. Us portarà a la pàgina on us heu de crear la contrasenya.
      • Crear-se una contrasenya que tingui:
        • un mínim de 8 dígits
        • una lletra majúscula
        • una lletra minúscula
        • una xifra
      • Introduir el codi rebut per SMS al telèfon mòbil.

      L’enllaç i el codi tenen una validesa de 4 dies. Si passa més temps i no heu creat la vostra contrasenya, haureu de demanar que us enviïn de nou un enllaç i un codi. Aquesta sol·licitud es fa des de la pàgina de regeneració de la contrasenya.

       

    • Com canviar la contrasenya

      La contrasenya que us heu creat té una validesa d'un any. El sistema us avisarà quan estigui a prop la data de caducitat perquè feu el canvi i us en creeu una de nova mentre no hagi caducat l’anterior.

      Podeu canviar la contrasenya sempre que ho desitgeu clicant l'enllaç "Canviar la contrasenya", que es troba a la pantalla "Dades personals".

    • Com crear una nova contrasenya si l’heu oblidada o ha caducat

       

      Podeu demanar la regeneració de la contrasenya en els casos següents:

      • Si ja disposeu de contrasenya i no la recordeu.
      • Si la contrasenya ha caducat.
      • Si no la vau arribar a crear quan vau rebre el correu electrònic i el codi per SMS.
    • Es pot entrar a La Meva Salut identificant-se amb idCat Mòbil. Aquest sistema d'identificació ràpid i segur us enviarà per SMS un codi d’un sol ús per entrar a La Meva Salut, un cop us hagueu identificat, eliminant la necessitat de recordar la contrasenya.

      Es pot obtenir l’idCAT Mòbil de manera presencial a la xarxa d’oficines de les OAC o per Internet, a través del formulari digital (versió catalana), que incorpora l’ajuda d’un assistent. 

    • També es pot entrar al web de La Meva Salut mitjançant certificats digitals d'entitats reconegudes pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, per a la identificació de la ciutadania i les empreses davant de les administracions públiques.

      Si entreu a La Meva Salut amb certificat digital podreu consultar la vostra Història Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS) i descarregar el vostre Resum de pacient europeu i altres documents.

    • Com comprovar la validesa d'un certificat digital

      Les administracions europees han d'acceptar els certificats qualificats a qualsevol país de la Unió des de l'entrada en vigor del Reglament europeu 910/2014. En aquest sentit, la Generalitat valida els certificats que apareixen a cadascuna de les llistes de serveis de confiança arreu d'Europa. Podeu consultar el llistat de certificats digitals validats per la Generalitat i la Unió Europea.

      Si disposeu d'un certificat digital que no us permet l'accés a La Meva Salut, heu de comunicar a l'entitat que l'ha emès que sol·liciti al CatSalut que l'inclogui entre els certificats que admet La Meva Salut. L'entitat de certificació pot fer aquesta sol·licitud a través del telèfon 061 Salut Respon.
       

    • Accés mitjançant l'ordinador

      El Servei Català de la Salut garanteix una correcta visualització dels continguts de La Meva Salut amb els navegadors següents:

      Això no obstant, també es pot visualitzar amb altres navegadors.

      La Meva Salut utilitza el format de document PDF. Per poder obrir aquests fitxers s'ha de tenir instal·lat el visualitzador d'arxius ADOBE ACROBAT READER 4.0 o superior.

    • Accés mitjançant dispositius mòbils

      El Servei Català de la Salut garanteix una correcta visualització dels continguts de La Meva Salut amb els navegadors següents:

      • Dispositius Android, versió 4.1.X o superior: Google Play
      • Dispositius Apple, versió IOS 8 o superior: Safari (natiu al sistema operatiu)

      Això no obstant, també es pot visualitzar amb altres navegadors.

    • Accés mitjançant l’app de La Meva Salut

      Podeu descarregar-vos l'app de La Meva Salut, disponible per Android, iOS i Huawei.