CPS-AVIS-COOKIES

Per facilitar la navegació i millorar la informació i els serveis, La Meva Salut utilitza galetes pròpies i de tercers. Si continues navegant, es considera que estàs acceptant-ne l'ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.
 

MANUAL-USUARI/ACCES_USU_PAS

Accés amb codi d'usuari i contrasenya

Per accedir a La Meva Salut amb usuari i contrasenya, cal demanar l'alta des del formulari web o als centres d'atenció primària (CAP). Si ja disposeu de contrasenya però no la recordeu o us ha caducat, podeu regenerar-la.
 

 

Demanar l'alta a La Meva Salut

Per demanar l'alta a La Meva Salut cal tenir 16 anys o més i disposar de:

  • Una adreça de correu electrònic.
  • Un telèfon mòbil per rebre un SMS amb un codi.
  • El DNI o document identificatiu.
  • La targeta sanitària individual (TSI).

L'alta s'ha de demanar des del formulari web o als centres d'atenció primària (CAP). 

Un cop sol·liciteu l'alta, rebreu un correu electrònic amb instruccions i un enllaç a la pàgina on us heu de crear la contrasenya. Heu de seguir aquests passos:

  • Introduïu el codi d'usuari (el vostre DNI o document identificatiu).
  • Creeu-vos la contrasenya de 8 dígits com a mínim (ha de contenir, almenys, una lletra majúscula, una minúscula i un número). En cas que no sigui així, el sistema us avisarà que el format és incorrecte.
  • Introduïu també el codi que haureu rebut per SMS al telèfon mòbil. Té una validesa de 4 dies.

Si han passat més de 4 dies des que vau rebre aquest correu electrònic i l'SMS i no heu creat la vostra contrasenya, haureu de regenerar-la.


 

Canviar la contrasenya

La contrasenya que us heu creat té una durada d'un any i el sistema us avisarà quan estigui a prop la data de caducitat perquè en creeu una de nova. Si ja s'ha passat el termini d'un any, quan entreu a La Meva Salut us demanarà que la canvieu.

Per fer-ho, heu de clicar sobre de l'enllaç "Canviar la contrasenya", que es troba a la pantalla "Dades personals".


 

Regenerar la contrasenya

Podeu regenerar la contrasenya personal d'accés a La Meva Salut en els casos següents:

  • Si ja disposeu de contrasenya i no la recordeu.
  • Si la contrasenya us ha caducat.
  • Si no la vau arribar a crear quan vau rebre el correu electrònic i el codi PIN per SMS.