Per facilitar la navegació i millorar la informació i els serveis, La Meva Salut utilitza galetes pròpies i de tercers. Si continues navegant, es considera que estàs acceptant-ne l'ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.
 
Tornar

Preguntes freqüents

    • Què és La Meva Salut?

      La Meva Salut és un espai personal de salut digital que permet accedir a la informació de salut i a diversos serveis, fer consultes als professionals i realitzar tràmits de manera 
      senzilla, segura i confidencial.

    • Què hi puc trobar?

      A La Meva Salut pots trobar els informes clínics, els resultats i la informació generada per 
      l'atenció sanitària que t’han prestat als centres assistencials públics:

      • els teus diagnòstics
      • els medicaments prescrits i el pla de medicació vigent
      • les vacunes i altres immunitzacions administrades
      • els informes d'alta d'ingrés als hospitals
      • els informes d'urgències
      • els informes dels metges i metgesses especialistes en relació amb les teves proves i intervencions
      • els informes de laboratori (resultats d'analítiques) i d’altres proves
      • les teves imatges mèdiques (RX, TAC, etc.) 

      També hi pots consultar:

      • les cites per a visites i proves programades
      • els teus qüestionaris de salut
      • la informació sobre la llista d'espera en què ho constis, en cas que estiguis pendent 
      • d’una intervenció quirúrgica amb temps màxim d'espera garantit.
      • del document de voluntats anticipades, si l’has creat i registrat
      • la informació per fer-te donant d'òrgans i el teu carnet de donant

      La Meva Salut disposa de diversos serveis de salut digital, com per exemple demanar cita o 
      enviar una consulta als professionals de l’equip d’atenció primària a través d'eConsulta.

      Si entres al web de La Meva Salut amb certificat digital podràs consultar la teva Història 
      Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS) i descarregar el teu Resum de 
      pacient europeu i altres documents.

    • D'on surten les dades de La Meva Salut?

      Quan els professionals sanitaris introdueixen dades a la teva història clínica del centre on t’atenen, les dades més importants s'incorporen a un repositori de dades i, mitjançant un sistema automatitzat, es publiquen a la teva història clínica compartida (HC3) i les pots consultar a La Meva Salut.

      A més, La Meva Salut mostra dades d’altres registres i serveis especialitzats, com ara les 
      del sistema de gestió de llistes d’espera o les del registre de documents de voluntats 
      anticipades. 

    • Què és la història clínica compartida a Catalunya (HC3)?

      És una eina del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya on s'incorporen les dades més rellevants sobre la salut d'una persona. Els professionals sanitaris, prèvia 
      acreditació i autorització, poden compartir i consultar la informació de l'historial clínic de les persones que atenen, des dels diferents hospitals i centres d'atenció primària. D'aquesta manera s'evita la repetició de proves o haver de demanar informes si et trasllades de 
      localitat.
       

    • Per què si he seleccionat visualitzar La Meva Salut en una llengua, no tot m'apareix en la llengua que he triat?

      Només es poden visualitzar en la llengua escollida els continguts propis de La Meva Salut. 
      La informació que s'obté del sistema de salut es mostra en la llengua en què s'ha generat.

    • Qui pot entrar a La Meva Salut?

      Poden entrar a La Meva Salut les persones de 16 anys o més que tinguin la targeta 
      sanitària individual (TSI).  Han de disposar d’un sistema d’identificació digital, que pot ser: 

      • idCAT Mòbil.
      • contrasenya personal que cal demanar presencialment al centre d’atenció primària (CAP).
      • certificat digital (només per accedir al web lamevasalut.gencat.cat).
    • Els pares o mares o representants legals poden tenir accés a La Meva Salut dels seus fills i filles i persones tutelades. S’ha de demanar al centre d’atenció primària (CAP).

      Què he de fer per entrar a La Meva Salut?
      Pots entrar al web lamevasalut.gencat.cat o descarregar-te l’app de La Meva Salut.  

      A la versió web hi ha tres sistemes d’identificació: 

      • Contrasenya i document d’identificació personal (DNI/NIE/passaport) o codi 
      • d’identificació personal (CIP), que apareix a la targeta sanitària individual (TSI).
      • idCAT Mòbil.
      • Certificat digital i codi d’identificació personal (CIP).

      A l’app pots identificar-te amb contrasenya o amb idCAT Mòbil

      Si entres al web de La Meva Salut amb certificat digital podràs consultar la teva Història 
      Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS) i descarregar el teu Resum de 
      pacient europeu i altres documents.

    • Com puc sol·licitar la contrasenya per entrar a La Meva Salut?

      Pots demanar la contrasenya presencialment al centre d’atenció primària (CAP), on t’has 
      d’acreditar amb el teu document identificatiu (DNI, NIE o passaport) i amb la teva targeta 
      sanitària individual (TSI).

      Un cop t’hagis acreditat correctament es posarà en marxa el sistema de generació de 
      contrasenya. Rebràs:  

      • Un correu electrònic amb instruccions i un enllaç a la pàgina on t’has de crear la contrasenya.
      • Un missatge SMS al telèfon mòbil amb un codi que necessitaràs en el procés de creació de contrasenya.

      Has de seguir aquests passos:

      • Introdueix el teu document identificatiu (DNI, NIE, passaport o CIP) 
      • Crea la teva contrasenya, que ha de ser de 8 dígits com a mínim (ha de contenir, almenys, una lletra majúscula, una minúscula i un número). En cas que no sigui així, el sistema t’avisarà que el format és incorrecte.
      • Introdueix també el codi que has rebut en un missatge SMS al telèfon mòbil. 

      L’enllaç i el codi tenen una validesa de 4 dies.

    • Què he de fer si no creo la meva primera contrasenya abans de 4 dies?

      Si han passat més de 4 dies des que vas rebre el correu electrònic i l'SMS i no t’has creat la contrasenya, hauràs de demanar que te’ls tornin a enviar. 

      Si mantens la mateixa adreça de correu electrònic que vas indicar en el moment de 
      sol·licitar la contrasenya, pots trucar al 061 Salut Respon i demanar que et tornin a enviar el correu electrònic i el missatge SMS amb el codi. En cas que et calgui modificar alguna dada de contacte, hauràs de demanar-ho al CAP.

    • Què he de fer si m'ha caducat la contrasenya que tenia?

      La contrasenya per entrar caduca al cap d'un any. Quinze dies abans que caduqui, quan 
      entris a La Meva Salut, es mostrarà un avís informant dels dies restants per exhaurir aquest termini. Si ja ha passat l'any i ha caducat, hauràs de regenerar contrasenya.

      Pots demanar la regeneració de la contrasenya en els casos següents:

      • Si no la vas crear per primer cop, quan vas rebre el correu electrònic i el codi per SMS.
      • Si ja disposes de contrasenya però no la recordes.
      • Si la contrasenya ha caducat.
    • Què he de fer si no recordo la contrasenya?

      Si heu oblidat la vostra contrasenya, has de generar-ne una de nova.

      Pots demanar la regeneració de la contrasenya en els casos següents:

      • Si no la vas crear per primer cop, quan vas rebre el correu electrònic i el codi per SMS.
      • Si ja disposes de contrasenya però no la recordes.
      • Si la contrasenya ha caducat.
    • Com puc canviar la contrasenya?

      Pots modificar la contrasenya a la secció “Dades personals”.

    • Què he de fer si el certificat digital és correcte, però, quan introdueixo el codi d'identificació personal (CIP), apareix un missatge d'error?

      En aquest cas, no hi ha coincidència entre el teu DNI del certificat i el DNI o sistema 
      d’identificació que vas emprar quan et vas donar d’alta per demanar la primera TSI. És a dir, constes al registre central de persones assegurades del Servei Català de la Salut amb un document identificatiu diferent al del teu certificat digital. Hauràs d'anar al centre d’atenció primària (CAP) per a actualitzar les dades del teu DNI.

    • Com accedir a altres perfils

      Puc sol·licitar l’accés a La Meva Salut d’altres persones?
      Els pares, les mares i les persones que siguin tutores legals poden demanar tenir accés al perfil dels seus fills i filles menors. Ho han de demanar presencialment al CAP. 
      Concretament, pots sol·licitar accés a la Meva Salut de:

      • Fills, filles i persones tutelades menors de 18 anys.
      • Persones de qui siguis responsable legal.

      Cal tenir en compte que la majoria d’edat sanitària comença als 16 anys, per això, per 
      accedir a La Meva Salut dels fills, filles o persones tutelades de 16 i 17 anys, cal comptar també amb el seu consentiment. El mateix dia que fan 18 anys queda eliminat 
      automàticament l’accés d’altres persones als seus perfils.

    • Puc demanar l'accés a La Meva Salut del meu pare, mare o familiar que és molt gran?

      No, l'accés és personal i intransferible. Només el podeu sol·licitar si disposeu del document que acredita que en sou el responsable legal.

    • Els pares, les mares o els representants legals poden accedir a La Meva Salut dels menors d'edat?

      La Meva Salut permet accedir a l'espai de salut dels fills i filles menors i de les persones de les quals se sigui responsable legal. S’ha de demanar presencialment al centre d'atenció primària (CAP) i portar la documentació identificativa, la TSI vostra i la del menor, i el llibre de família o document que demostri que sou el seu responsable legal.

    • Puc demanar l'accés a La Meva Salut dels meus fills per a la meva parella?

      No, el tràmit és personal; pares, mares s o responsables legals han de fer la sol·licitud al 
      CAP de forma individual.

    • Podem tenir accés a La Meva Salut dels meus fills la meva parella i jo alhora?

      Sí, poden accedir-hi els pares, les mares o les persones que sigui tutores legals.

    • Puc mantenir l'accés a La Meva Salut dels meus fills i filles més enllà dels seus 18 anys?

      No, el sistema informàtic n'eliminarà el teu accés automàticament el dia que facin 18 anys.
      Només podràs mantenir l’accés a altres persones adultes si el document legal que presentis en sol·licitar l'accés indica que la teva responsabilitat legal no finalitza amb la seva majoria d'edat. 

    • Si tinc la potestat parental, puc demanar que treguin l'accés a La Meva Salut dels meus fills a la meva parella, que l'ha perduda?

      Sí. En cas que la sentència de divorci atorgui la potestat parental a una de les dues 
      persones, la que la tingui podrà demanar que l'altra no pugui demanar l'accés a La Meva Salut dels fills i filles. Per fer-ne la petició, has d'anar al centre d'atenció primària (CAP), amb la sentència ferma signada pel secretari judicial.

    • Què passa quan els pares estan separats?

      Mentre no es perdi la potestat parental d’un menor, es pot demanar o mantenir l’accés al seu perfil a La Meva Salut. En cas que la sentència de divorci atorgui la potestat parental a una de les dues persones, la que la tingui podrà demanar que l'altra no pugui demanar l'accés a La Meva Salut dels fills.

    • Puc demanar deixar de tenir accés a La Meva Salut dels fills?

      Sí, ho pots fer des de la secció “Dades personals” del teu espai a La Meva Salut o 
      presencialment al centre d'atenció primària (CAP), amb el teu document identificatiu (DNI, NIE o passaport).

    • Un fill d'entre 16 i 18 anys pot demanar treure l'accés al pare, mare o tutor?

      Sí, pot revocar-li el consentiment i tornar-li a autoritzar l'accés tantes vegades com vulgui, fins als 18 anys. Ho pot fer des del seu espai a La Meva Salut o presencialment al centre d'atenció primària (CAP), amb el seu document identificatiu (DNI, NIE o passaport).

    • Si tinc cura d'infant i en té la responsabilitat legal la Direcció General d'Atenció a la Infància i a l'Adolescència (DGAIA), puc demanar l'accés a La Meva Salut del menor?

      Aquesta gestió s’ha de fer directament a través de la DGAIA.

    • Puc demanar jo la contrasenya per al meu fill o filla que ha fet 16 anys i vol entrar al seu espai a La Meva Salut?

      No, el tràmit per demanar entrar amb contrasenya és personal. Si el teu fill o filla té 16 anys o més ha de fer el tràmit personalment al CAP, portant la TSI i el DNI o NIE. També pot obtenir un idCAT Mòbil per entrar a La Meva Salut.

    • Des de quina edat i fins a quina edat poden accedir pares, mares i responsables legals a La Meva Salut dels fills, filles i persones menors tutelades?

      En el cas dels fills, filles i persones tutelades menors d'edat es pot accedir al seu espai a la Meva salut fins que fan 18 anys. Entre els 16 i 18 anys, se'n necessita el seu 
      consentiment.
      En el cas de persones de les quals s'és responsable legal, des de la data de la sentència 
      judicial fins a la data que s'hi estableixi, o fins que hi hagi una nova sentència.

    • Quantes persones poden accedir a La Meva Salut dels fills?

      El pare, la mare i les persones que en tinguin la responsabilitat legal.

    • Els fills de 16 i 17 anys poden saber si els seus pares o tutors accedeixen a les seves dades?

      Sí. Quan demanen accés a La Meva Salut se'ls informa de les persones que també l'han 
      demanat i hi han de donar el consentiment.

      A més, a la secció “Dades personals” de La Meva Salut poden veure quines persones hi 
      tenen accés. També des de l’enllaç l'apartat “Consultar els accessos a les vostres dades” 
      poden saber qui hi ha accedit.

    • Soc el responsable legal d'una persona que té accés a La Meva Salut. Puc demanar que l'hi treguin l'accés?

      Només ho pots sol·licitar si tens un document legal que ho determina així. 

    • Totes les persones que accedeixen a La Meva Salut del meu fill o filla poden veure les consultes i respostes virtuals de l'eConsulta que s'han fet als professionals?

      Sí, totes les persones que hi tenen accés veuen la mateixa informació.

    • Són necessàries diverses contrasenyes per accedir a La Meva Salut dels menors?

      No. La contrasenya és personal i et serveix per entrar al teu perfil a La Meva Salut. Un cop hagis entrat, amb contrasenya o amb qualsevol dels sistemes d’identificació admesos, podràs canviar i accedir als altres perfils. 

    • Quina diferència hi ha entres les dades de contacte administratives i les de notificacions?

      Cal distingir entre les dades administratives, que són les que consten al registre, i les dades de notificacions de La Meva Salut. Aquestes dades poden ser diferents o unificar-se.

      Les dades administratives són:

      • Adreça
      • Municipi
      • Codi postal
      • Mòbil
      • Telèfon
      • Adreça de correu electrònic

      Les dades de notificacions de La Meva Salut són:

      • Mòbil
      • Adreça de correu electrònic
    • Puc modificar les meves dades de contacte?

      Des de La Meva Salut es poden modificar el telèfon, l'adreça electrònica i les dades del 
      domicili clicant a "Modificar". Si alguna altra dada de la teva informació personal o de 
      l'adreça postal no és correcta, adreça't al teu CAP.

    • Puc saber qui ha accedit a la meva història clínica compartida (HC3)?

      Des de l’enllaç l'apartat “Consultar els accessos a les vostres dades” que es troba a “Dades personals” pots saber qui hi ha accedit a la informació que consta a la història clínica compartida (HC3). 

      Els professionals sanitaris, prèvia acreditació i autorització, poden compartir i consultar la informació de l'historial clínic de les persones que atenen, des dels diferents hospitals i centres d'atenció primària. D'aquesta manera s'evita la repetició de proves o haver de 
      demanar informes si et trasllades de localitat.

    • Què són les dades de salut – Blue Button?

      Aquest és un servei que et facilita descarregar dades de la teva història clínica en un o 
      diversos fitxers informàtics en un format que et pot permetre anar a un centre assistencial, del teu o d’un altre territori, on els sistemes informàtics sanitaris del centre el puguin obrir i llegir-ne la informació que conté. 

      En el resum d’història clínica, les dades que es recullen i codifiquen són les que ha marcat la Unió Europea per a tots els sistemes de salut europeus, que estableix el que s’anomena resum europeu de pacient o EPS (European Patient Summary), per les sigles en anglès. 
      També pots descarregar altres informacions, com les altes hospitalàries. Progressivament, s'aniran incorporant altres dades en format codificat que també les podràs descarregar.

    • Què vol dir dades codificades en un format reutilitzable?

      El format reutilitzable de la informació comporta una millora qualitativa dels estàndards de transparència perquè permet, d’una banda, que les administracions promoguin la interoperabilitat entre si i, de l’altra, especialment, que la societat hi afegeixi valor i n’obtingui beneficis, de diversa naturalesa. Aquest potencial de generació de valor parteix de la possibilitat que ofereix el format reutilitzable d’explotar les dades objecte d’informació de salut, amb qualsevol objectiu lícit, especialment la reproducció i la divulgació de dades per a productes o serveis d’informació basats en aquestes dades.

    • Puc visualitzar la informació del fitxer (XML) en un altre format?

      Si aconsegueixes obrir el fitxer directament veuràs només una codificació informàtica, però si utilitzes el teu mòbil i és dels que tenen preparat espais de salut que també utilitzen aquests estàndards, podràs consultar la informació que s’ha descarregat.

    • Com faig arribar el fitxer a altres centres i sistemes?

      Una vegada hagis descarregat el fitxer, tu decideixes què vols fer amb la teva informació. Si el vols compartir amb un centre assistencial, un professional de la salut o un centre de recerca només hauran de tenir els sistemes informàtics preparats per poder llegir fitxers codificats segons el format C-CDA.

    • Quins informes es poden trobar a “Informes i resultats”?

      A la secció "Informes i resultats" es poden consultar i descarregar informes clínics diversos i resultats d'anàlisis clíniques i proves:

      • Informes d'alta d'un ingrés hospitalari.
      • Informes d'urgències.
      • Informes d'atenció ambulatòria.
      • Informes de metges especialistes.
      • Informes de laboratori (resultats d'analítiques, de proves i exploracions).
      • Informes de proves de diagnòstic per la imatge.
      • Informes d'altes i baixes laborals.
    • S'identifiquen els autors dels informes?

      Els informes sempre tenen una autoria que es pot localitzar i es veu a la signatura del 
      document.

    • Quines imatges es poden trobar a Informes i resultats?

      Les imatges de proves de diagnòstic per la imatge, per exemple de proves de 
      radiodiagnòstic com ara ortopantomografia, radiografies, ecografies i d’altres.

    • Es poden descarregar les imatges provinents de proves de diagnòstic per la imatge?

      No. Les imatges es poden veure en un visor que sobre en un visor en una nova pantalla del navegador.

    • Per què no hi ha els informes d'alta d'un ingrés hospitalari que vaig tenir i sí que n'hi ha de posteriors?

      Si trobes a faltar algun informe que puguis necessitar, ho has de comentar amb el centre assistencial que el va fer i sol·licitar que el publiquin a la història clínica compartida; aleshores serà visible des de La Meva Salut.

    • Hi apareixen totes les meves vacunes i immunitzacions?

      Si el centre assistencial on et van atendre ha registrat la informació de les vacunes que 
      t’han posat o les que tens al teu carnet vacunal, apareixeran a La Meva Salut. 

      Els diferents colors amb que es mostren les dates del llistat de totes les teves vacunes i 
      altres immunitzacions indiquen l'origen de la informació, que pot ser: 

      • La informació sobre la vacuna prové de qui l'ha administrat. 
      • La informació prové del registre fet a partir de la vostra targeta d'immunitzacions.
      • La informació prové del que tu li has dit al professional.
    • Per què al pla de medicació hi consta un medicament i a la farmàcia me n'han donat un altre?

      El farmacèutic o farmacèutica pot canviar un medicament del pla de medicació que t’han prescrit perquè el medicament que t’ha donat té el mateix principi actiu. El que és important del medicament és el principi actiu. El nom comercial d'un medicament pot variar segons el laboratori que l'hagi fabricat però el principi actiu és el mateix.

    • Què és l'eConsulta?

      L'eConsulta és una eina de consulta als professionals de salut que complementa l'atenció presencial. Permet enviar consultes en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu, amb la possibilitat d’afegir-hi fitxers annexos, com ara imatges. El professional et respondrà d’acord amb la disponibilitat de la seva agenda i rebràs una notificació per correu electrònic quan ho faci.

    • Puc utilitzar aquest servei en cas d'urgència?

      En no ser un servei en línia, no està previst per a consultes urgents o que requereixin una resposta immediata. Per a aquest tipus de consultes cal trucar al 061 Salut Respon o anar directament al centre d'atenció primària (CAP), a un centre d'urgències d'atenció primària (CUAP) o a un servei d'urgències hospitalàries.

    • Quina identificació veu el professional sanitari, quan li faig una consulta virtual (eConsulta) des de La Meva Salut d'un fill o filla?

      Quan fas una consulta des de La Meva Salut del teu fill o filla, el professional veu només el teu CIP. Això vol dir que t’has d'identificar, com en el cas d'una consulta telefònica: 'soc el pare o la mare o el tutor de ...'

    • Quins informes i certificats puc demanar a través d’eConsulta?

      A través de l'eConsulta, servei que trobareu a la secció Tràmits i Serveis, es poden 
      demanar els segments informes i certificats:

      • Informe de salut
      • Informe de baixa laboral
      • Renovació del pla de medicació
      • Informe per a la prestació ortoprotètica (PAO)
      • Sol·licitud de transport sanitari no urgent
      • Informe de dependència energètica
      • Informe de reconeixement de la situació de dependència i altres informes necessaris pel dret a una prestació pública
    • Qui pot ser donant d'òrgans i teixits?

      Qualsevol persona és donant potencial, sempre que en vida no s'hagi manifestat en contra de la donació. Les condicions clíniques en el moment de la mort determinen els òrgans i teixits que són vàlids per al trasplantament. En el cas de menors d'edat i persones discapacitades, s'ha de respectar la voluntat de les persones que en tinguin la pàtria potestat (Llei 30/1979, de 27 d'octubre).

      Pel que fa a la donació de donant viu, d'acord amb la normativa vigent que preveu i regula aquesta possibilitat, es limita a situacions en les quals puguin esperar-se grans possibilitats d'èxit del trasplantament. En principi, pot ser donant viu qualsevol persona adulta i sana que sigui compatible amb la receptora; però no es pot oblidar que aquesta situació també comporta una sèrie de riscos, com qualsevol operació quirúrgica.

    • En quines circumstàncies ha de produir-se la mort per poder donar els òrgans i teixits?

      Per poder donar els òrgans i els teixits, el donant ha de morir en un hospital (després d'una aturada irreversible de les funcions cerebrals o de les funcions cardiorespiratòries, sense que hi hagi possibilitat de recuperació). Només d'aquesta manera podrà mantenir-se el cos artificialment des del moment de la mort fins al de l'extracció dels òrgans i teixits.

    • Puc modificar la meva decisió?

      La decisió de ser donant és reversible i, si t’ho repenses, pots desactivar l'opció que hi ha a La Meva Salut.

    • Com es respecta la voluntat del donant d'òrgans i teixits després de la seva mort?

      Quan s'ha fet tot el possible, s'han utilitzat tots els mitjans per salvar la vida d'una persona i els metges no relacionats amb els trasplantaments confirmen el caràcter irreversible del procés, es certifica la mort d'acord amb els criteris mèdics i legals establerts en aquests casos. Un cop certificada la mort, l'equip mèdic de trasplantaments valora quins òrgans i teixits poden servir per curar altres persones o millorar-los la salut.

      Si la donació és possible, la persona encarregada de coordinar els trasplantaments a 
      l'hospital comprova la voluntat expressada en vida pel donant amb tots els mitjans al seu abast, però sempre ho consulta a la seva família, que és qui té l'última paraula.
       

    • Puc saber quan m'operaran?

      Pots consultar la mitjana de temps d'espera per al teu tipus d'intervenció quirúrgica en el centre on l'han de fer, però a La Meva Salut no hi ha informació personalitzada sobre la intervenció en concret. També pots trobar-hi una data de la intervenció, en cas que el centre l'hagi notificada, i el termini màxim d'espera garantit, segons la normativa vigent.

    • Hi apareixen totes les intervencions quirúrgiques?

      Hi ha totes les intervencions quirúrgiques llevat de les cardíaques i oncològiques. A banda d'això, si s'ha traslladat a un altre centre, pot ser que la intervenció no es mostri si el centre d'origen ha fet la comunicació de baixa i el nou centre encara no n'ha fet la inclusió al registre de la llista d'espera.
       

    • Què he de fer en cas de dubte o desacord amb aquestes dades?

      T’has d'adreçar directament al centre on et faran la intervenció.

    • Què he de fer si vull exercir el dret de rectificació?

      Si l'error detectat a les dades que veus a La Meva Salut és de dades personals, de contacte i/o del teu centre i equip d'atenció primària, cal que t’adrecis al teu CAP. Si l'error detectat és a les dades d'informació assistencial, cal que contactis amb el centre assistencial on t’hagin atès.

    • On m'he d'adreçar si tinc algun dubte o hi ha alguna incidència tècnica?

      Pots adreçar-te al 061 Salut Respon les 24 hores del dia, 365 dies a l'any.