Entrar amb usuari i contrasenya
-
A partir dels 16 anys es pot sol·licitar el codi d’usuari i la contrasenya per entrar al web i a l’app de La Meva Salut.
-
Com obtenir la contrasenya
- Document identificatiu (DNI, NIE o passaport)
- Targeta sanitària individual (TSI)
- Adreça de correu electrònic
- Telèfon mòbil on rebre SMS
- Anar al CAP amb la TSI i el DNI, NIE o passaport.
- Demanar al taulell que us donin d’alta per entrar a La Meva Salut amb usuari i contrasenya.
- Identificar-se i signar la sol·licitud d’accés.
- un correu electrònic amb un enllaç a la pàgina on us haureu de crear la contrasenya.
- un SMS al telèfon mòbil amb un codi que haureu d'introduir en el procés de creació de contrasenya.
- Obrir el correu electrònic que heu rebut i clicar l’enllaç que conté. Us portarà a la pàgina on us heu de crear la contrasenya.
- Crear-se una contrasenya que tingui:
- un mínim de 8 dígits
- una lletra majúscula
- una lletra minúscula
- una xifra
- Introduir el codi rebut per SMS al telèfon mòbil.
L’alta per accedir amb contrasenya a La Meva Salut s’ha de demanar de manera presencial al centre d’atenció primària (CAP). Les persones sol·licitants han de tenir 16 anys o més i disposar de:
Cal seguir els passos següents:
Un cop realitzada la sol·licitud, rebreu:
A continuació, cal seguir aquests passos:
L’enllaç i el codi tenen una validesa de 4 dies. Si passa més temps i no heu creat la vostra contrasenya, haureu de demanar que us enviïn de nou un enllaç i un codi. Aquesta sol·licitud es fa des de la pàgina de regeneració de la contrasenya.
-
Com canviar la contrasenya
La contrasenya que us heu creat té una validesa d'un any. El sistema us avisarà quan estigui a prop la data de caducitat perquè feu el canvi i us en creeu una de nova mentre no hagi caducat l’anterior.
Podeu canviar la contrasenya sempre que ho desitgeu clicant l'enllaç "Canviar la contrasenya", que es troba a la pantalla "Dades personals".
-
Com crear una nova contrasenya si l’heu oblidada o ha caducat
- Si ja disposeu de contrasenya i no la recordeu.
- Si la contrasenya ha caducat.
- Si no la vau arribar a crear quan vau rebre el correu electrònic i el codi per SMS.
Podeu demanar la regeneració de la contrasenya en els casos següents: