Per facilitar la navegació i millorar la informació i els serveis, La Meva Salut utilitza galetes pròpies i de tercers. Si continues navegant, es considera que estàs acceptant-ne l'ús. Per a més informació, consulta la política de galetes.
 
Tornar

Entrar amb usuari i contrasenya

    • A partir dels 16 anys es pot sol·licitar el codi d’usuari i la contrasenya per entrar al web i a l’app de La Meva Salut.

    • L’alta per accedir amb contrasenya a La Meva Salut s’ha de demanar de manera presencial al centre d’atenció primària (CAP). Les persones sol·licitants han de tenir 16 anys o més i disposar de:

      • Document identificatiu (DNI, NIE o passaport)
      • Targeta sanitària individual (TSI)
      • Adreça de correu electrònic
      • Telèfon mòbil on rebre SMS

      Cal seguir els passos següents:

      1. Anar al CAP amb la TSI i el DNI, NIE o passaport.
      2. Demanar al taulell que us donin d’alta per entrar a La Meva Salut amb usuari i contrasenya.
      3. Identificar-se i signar la sol·licitud d’accés.

      Un cop realitzada la sol·licitud, rebreu:

      • un correu electrònic amb un enllaç a la pàgina on us haureu de crear la contrasenya.
      • un SMS al telèfon mòbil amb un codi que haureu d'introduir en el procés de creació de contrasenya.

      A continuació, cal seguir aquests passos:

      • Obrir el correu electrònic que heu rebut i clicar l’enllaç que conté. Us portarà a la pàgina on us heu de crear la contrasenya.
      • Crear-se una contrasenya que tingui:
        • un mínim de 8 dígits
        • una lletra majúscula
        • una lletra minúscula
        • una xifra
      • Introduir el codi rebut per SMS al telèfon mòbil.

      L’enllaç i el codi tenen una validesa de 4 dies. Si passa més temps i no heu creat la vostra contrasenya, haureu de demanar que us enviïn de nou un enllaç i un codi. Aquesta sol·licitud es fa des de la pàgina de regeneració de la contrasenya.

    • La contrasenya que us heu creat té una validesa d'un any. El sistema us avisarà quan estigui a prop la data de caducitat perquè feu el canvi i us en creeu una de nova mentre no hagi caducat l’anterior.

      Podeu canviar la contrasenya sempre que ho desitgeu clicant l'enllaç "Canviar la contrasenya", que es troba a la pantalla "Dades personals".

    •  

      Podeu demanar la regeneració de la contrasenya en els casos següents:

      • Si ja disposeu de contrasenya i no la recordeu.
      • Si la contrasenya ha caducat.
      • Si no la vau arribar a crear quan vau rebre el correu electrònic i el codi per SMS.