Accés amb codi d'usuari i contrasenya
Per accedir a La Meva Salut amb usuari i contrasenya, cal demanar l'alta des del formulari web o als centres d'atenció primària (CAP). Si ja disposeu de contrasenya però no la recordeu o us ha caducat, podeu regenerar-la.
Demanar l'alta a La Meva Salut
Per demanar l'alta a La Meva Salut cal tenir 16 anys o més i disposar de:
- Una adreça de correu electrònic.
- Un telèfon mòbil per rebre un SMS amb un codi.
- El DNI o document identificatiu.
- La targeta sanitària individual (TSI).
L'alta s'ha de demanar des del formulari web o als centres d'atenció primària (CAP).
Un cop sol·liciteu l'alta, rebreu un correu electrònic amb instruccions i un enllaç a la pàgina on us heu de crear la contrasenya. Heu de seguir aquests passos:
- Introduïu el codi d'usuari (el vostre DNI o document identificatiu).
- Creeu-vos la contrasenya de 8 dígits com a mínim (ha de contenir, almenys, una lletra majúscula, una minúscula i un número). En cas que no sigui així, el sistema us avisarà que el format és incorrecte.
- Introduïu també el codi que haureu rebut per SMS al telèfon mòbil. Té una validesa de 4 dies.
Si han passat més de 4 dies des que vau rebre aquest correu electrònic i l'SMS i no heu creat la vostra contrasenya, haureu de regenerar-la.
Canviar la contrasenya
La contrasenya que us heu creat té una durada d'un any i el sistema us avisarà quan estigui a prop la data de caducitat perquè en creeu una de nova. Si ja s'ha passat el termini d'un any, quan entreu a La Meva Salut us demanarà que la canvieu.
Per fer-ho, heu de clicar sobre de l'enllaç "Canviar la contrasenya", que es troba a la pantalla "Dades personals".
Regenerar la contrasenya
Podeu regenerar la contrasenya personal d'accés a La Meva Salut en els casos següents:
- Si ja disposeu de contrasenya i no la recordeu.
- Si la contrasenya us ha caducat.
- Si no la vau arribar a crear quan vau rebre el correu electrònic i el codi PIN per SMS.